Tuesday, September 03, 2013

Hati yang sentiasa RESAH


Duhai hati yang selalu resah.. hati yang penuh dengan kekacauan
pelbagai rasa yang ada dalam hati dan resah tak kan pernah hilang selagi mana adanya ujian
hati ini sentiasa bimbang dengan apa yang akan dihadapinya esok hari..
hati ini selalu bertanya kepada si akal apa jalan terbaik utk semua ini..
wahai si akal..hati ini sangat memerlukan jawapan darimu
dan si akal berkata hati kau punya Tuhan..ALLAH
ingatlah kepada Nya selalu dan mohonlah kepadanya kemudahan dalam hidupmu

Hati berkata "Wahai Tuhan yang menciptanya hamba hina ini..aku sering resah..sedih dengan apa yang menimpa aku pada hari ini..berikanlah aku pertunjukMU ya Allah..jalan yang mana harus aku pilih.. jalan yang mana ENGKAU redha dan jalan itulah yang akan aku lalui.."

No comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaAwfiyah. All Right Reserved To Me.