Monday, December 21, 2015

Sudah hampir ke hujung............

anime, blossoms, and gif image
Ahlan semua.. mestikan entri dari aisya kan, sekali sekala nak taip memang susah habis sangat pos la benda ilmiah atau pun freebies atau tutorial tu ja la kan.. dah jarang nak menaip cerita panjang-panjang. Kadang diri ni terfikir orang bukannya rajin sangat nak baca entri panjang-panjang kan..kadang-kadang tu sebab aisya sendiri yang malas nak menaip hihi tu yang betul sebenarnya..
Dah sampai hujung tahun 2015 dan hari ni 10/ 12 / 2015 bersamaan hari Rabu..
sekejap ja masa berlalu kan..macam tak sempat nak simpan apa-apa kenangan yang manis.
Tahun 2015 adalah tahun pembelajaran untuk diri..mungkin..
banyak belajar benda baru..banyak belajar perangai-perangai manusia yang bermacam-macam dalam zaman pekerjaan..sangat mencabar jiwa dan kesabaran betui.. banyak subjek kehidupan yang tak pernah aisya tahu sebelum ni dan sedikit sebanyak mematangkan pemikiran.

Watak sendiri pun dah banyak yang berubah.. mungkin sebab suasana yang mengubah diri menjadi lebih kasar dan keras dalam keputusan tp hakikatnya menangis didalam.. biasa itu perkara biasa bagi setiap manusia aisya fikir itu normal..kan sebab semua lalui benda macam tu. semua akan diduga macam tu..jadi biasa nama pun manusia..hihi
truly! gembira walaupun tahun depan semakin tua oh tidak!! haha makcik sebelah rumah cakap

"Tua pada tahun..muda pada wajah.." huhu

tapi ada ja yang tua pada wajah muda pada tahun huhu tak faham? mksudnya wajah dia tua dari umur dia haha jangan marah ya gurau ja..

InsyaAllah untuk tahun hadapan blog PENCARI CAHAYA ILLAHI ini akan lebih banyak bahan ilmiah untuk dikongsi walaupun dari blog lain sebagai santapan sahabat-sahabat semua. mohon maaf di atas kekurangan diri..ketidakperhatian pada soalan sahabat-sahabat semua..mohon juga teguran dari sahabat yg prihatin moga kita semua termasuk aisyah akan menjadi lebih baik pada tahun hadapan InsyaAllah Amin!!


No comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By AlHumayrahOnlineShop. All Right Reserved To Me.