Monday, June 16, 2014

Wahai FACEBOOK.. Sekarang aku lepaskan kau pergi....

Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh

Kepada Sahabat-sahabat semua yang amat dikasihi dan dihormati
Mulai selasa (esk lusa) akaun facebook ini yang bernama 'Ai Sya' tidak akan berfungsi lagi atau DEACTIVATE.
diatas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan dan sangat mendesak untuk berbuat demikian.

Jadi dikesempatan yang masih ada ni, tuan akaun Facebook ni menyusun 10 jari tangan dan 10 jari kaki memohon maaf di atas segala kesalahan dan kesilapn sepanjang menggunakan facebook bersama kalian. mungkin tak berbalas kata, tidak berbalas komen, tidak berbalas chatting dan bersikap sombong atau apa-apa sahaja yang telah menguris perasan dan hati kalian. mungkin sepanjang penulisan di facebook telah membuatkan kalian terasa hati..maafkan tuan facebook ni. Sungguh! dia juga manusia yang punya kelemahan..dan tidak semua orang boleh menerima kelemahan yang ada dalam diri kita..cuma kita sendiri yang perlu memperbaikinya. Manusia tu tak sempurna..

Akaun tuan facebook ni akan ditutup untuk sementara waktu..bila buka balik? Entah....... doakan supaya dia cepat sembuh..supaya dia lekas-lekas kembali..InsyaAllah..

"Kepada sahabat-sahabat muslimatku sekalian, kalimah terakhir dari tuan facebook ni.. TUTUPLAH AURAT DAN JAGA AKHLAK SEPERTIMANA YANG DIPERINTAH OLEH ALLAH SWT.. kerana DIA sangat sayang dan kasih kepada kamu semua (termasuk tuan facebook ni jugak) dan tidak mahu kamu dijilat api neraka.."

"Besarkan Allah, kecilkan segala selain Dia. Jangan berat hati melepaskan dunia, kerana segalanya fana kecuali Dia." - Ustaz Hasrizal Abdul Jamil
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN YANG BAKAL TIBA..JOM! SIAPKAN DIRI...

Talian kekal ukhwah:
- blog: http://aqmencaricahaya.blogspot.com/
- Telefon
- Wassap/wechat
- Insta

jazakumullahu khairan kathira we will meet again..Insya Allah..TAKE CARE!!
 

No comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By AlHumayrahOnlineShop. All Right Reserved To Me.