HOMEY TUAN BELOG POSTING TUTOSOLAT DOA SIRAH FREEBIES TUTOBLOG MYPROFILE

Tuesday, July 23, 2013

Penanam anggur yang tak berapa nak berjaya..heee


Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihi...Ahlan Wasahlan sahabat2 aisya...hai..hai..hello..hello..testing...testing..hihi..Kaifa hal? Alhamdulillah wasyukrillah.. tengah buat apa tu? ehhh buat apa lagi dok membaca la kan...tanya lagi~hihi..
Hari ni kan 14 Ramadhan dah..pejam celik..pejam celik kita da nak masuk pertengahan bulan ramadhan...sekejap ja kan masa berlalu..tak terasa pun tengok2 da siang kejap lagi nak malam..sedar2 da esok..Allah..Allah...rugilah bagi manusia yang lalai..harap kita tak termasuk dalam golongan yang lalai InsyaAllah..


Bulan ramadhan ni rasa sangat seronok..hehe tau tak kenapa..salah satu sebabnya sepanjang bulan ramadhan ni aisya mengagur..tak bekerja..memandangkan aisya baru jer habis kontrak beberapa minggu yang lepas..heeee~ pelik kan mengangur pun seronok..tak pernah dibuat orang la..tapi sebenarnya tak seronok sangat jadi pengangur ni..yg seronoknya sebab kena dengan bulan ramadhan tu jer..hihi.. anyway aisya sekarang sedang dalam proses mencari kerja baru.. kalau ada kerja kosong di mana2 inform ler kat ambo ni..~hihi..

Kerja kosong..kerja kosong...mau tak cari keja..sapa ler baik ati nak tolong bayorkan hutang pengajian aisya tu..hihi~ ada ka yg nak tolong bayar..angkat kaki..(lawak ja) ^____^.. mesti la tak adakan sekarang dah besar jadi kena fikir mcam mana nak hidup dan macam mana nak uruskan kehidupan..tu la gunanya akal..sekarang pun kerja jugak..kerja tak bergaji "Suri Rumah"..jeng..jeng.. okey apa kan beljar jadi suri rumah..(suri rumah la sangat #_#).. Walau apa pun yang penting kena usaha..dan bertawakal kalau ada rezeki Allah swt mesti akan bagi..kan (angguk sikit)

jadi kepada sahabat2 aisya yang "seperjawatan" dengan aisya tu..jom..jom kita pi cari kerja..kerja tak cari kita..hihi~moga-moga urusan kita didunia ni dimudahkan olehNYA..InsyaAllah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...