Friday, April 03, 2020

My New Social Media : Ecahbujo

kawaii, cute, and diary image 
 
hi semua, apa khabar? macam mana sepanjang PKP (Perintah Kawalan Pergerakan) harap kita semua dapat patuhi arahan yang telah dikeluarkan oleh Perdana Menteri.
InsyaAllah semuanya akan kembali pulih seperti sedia kala. Sepanjang PKP ni aisyah banyak luang masa dengan blog, baru buka dan tengok semua komen yang dah lama tak berbalas.. MaysaAllah banyak sangat terima kasih kerana sudi bertanya kepada Aisyah InsyaAllah kalau diberi kesempatan dan kesihatan yang baik, mana yang dapat Aisyah bantu jawab Aisyah akan bantu kalau Aisya tak tahu sekali pun Aisyah akan bertanya kepada sesiapa yang lebih arif. Jadi awak dapat ilmu Aisyah pun dapat ilmu sebab tu Aisyah nak ucapkan terima kasih kerana bertanya.

Kalau tengok pada tajuk tu macam bab Social media kan

Okay yang sebenarnya sekarang Aisyah ada hobi baru..

he..he,,he,,

Memang minat sangat hobi ni sebab sedikit sebanyak dapat bantu hilangkan stress Aisyah, mana tau kalau2 awak juga boleh try kan.
So, sini Aisyah ada buat satu Youtube Channel sebagai perkongsian Aisyah dengan semua orang.
Hobi baru ni di panggil Bullet Journal / Journal..

Alhamdulillah, seronok untuk diri sendiri untuk hilangkan kepenatan seharian bekerja, selain dari tu bullet journal ni macam Planner jugak boleh disiplinkan tatakerja kita.

Kalau awak nak tahu lebih lanjut boleh cari di internet atau Youtube Channel Aisyah dan Instagram

Youtube Channel Klik sini
 

Instagram  Klik sini
 

Kalau nak tanya apa2, boleh DM di mana-mana media sosial yang awak selesa, Emel boleh, Facebook boleh.. Terima kasih sebab sudi baca post ni sampai habis dan terima kasih banyak-banyak sebab beri sokongan pada blog ni.. InsyaAllah untuk post2 akan datang Aisyah akan post perkara2 yang bermanfaat untuk kita semua.
semoga Allah sentiasa merahmati awak dan keluaraga.. jaga kesihatan #Stayathome ok..

Jumpa lagi untuk post yang seterusnya..
Bye.. (^_^)V



4 comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaAwfiyah. All Right Reserved To Me.